hosted 3CX

Werken waar je wil
Hosted 3CX

  • Multi Device
  • Per maand opzegbaar
  • Bellen vanaf 2 cent per minuut

 

 

  
 
Voordelig bellen
Onbeperkt bellen
Dagelijks opzegbaar
Inclusief centrale functies
Bellen met VoIP toestel
Bellen met App op Mobiel
Bellen via Softphone

Hosted 3CX standard

€ 3,50
per maand
Voordelig bellen :
Onbeperkt bellen :
Dagelijks opzegbaar :
Inclusief centrale functies :
Bellen met VoIP toestel :
Bellen met App op Mobiel :
Bellen via Softphone:

3CX + onbeperkt bellen

€ 12,50
per maand
Voordelig bellen :
Onbeperkt bellen :
Dagelijks opzegbaar :
Inclusief centrale functies :
Bellen met VoIP toestel :
Bellen met App op Mobiel :
Bellen via Softphone:

Gemiddeld geeft een klant ons een:

9.5
Goed bereikbaar, gelijk iemand aan de lijn die je écht kan helpen.
Jaap, WebFunky
Snelle eerste contacten en fijn werken met een vaste contactpersoon
Bert, Eproseed
Uitstekende support afdeling, reageren snel en zijn kundig. Ze ontzorgen en denken mee bij de overstap.
Bastiaan, Administratie Kantoor
Aanvraag snelheidsverhoging, meer uitgebreide router, meer IP adressen, tweede lijn.
Spierings, Spierings

3cx

Heb je vragen? Bel 088- 25 50 100 óf     hosted voip aanbieders

Vanaf elk toestel

Bellen via een App, browser of een VoIP toestel. Bepaal zelf hoe jij wilt communiceren met jouw klanten en leveranciers, met 3CX kun je zelf bepalen waar en waarmee jij communiceert!

Ben je in het buitenland klap je laptop open, log in, en bel. Een dagje thuis werken? Pak je mobiel, Log in op de App, en bel. Uitproberen?

Je kan met je huidige telefoonnummer(s) eenvoudig overstappen of nieuwe nummer(s) aanvragen en gebruiken in combinatie met 3CX. Daarnaast zijn er diverse mogelijkheden om nieuwe telefoonnummers toe te voegen aan de 3CX telefooncentrale.

Denk daarbij aan regionale (bijvoorbeeld 010 of 020), nationale nummers (bijvoorbeeld 085, 088, 0800, 0900) of internationale nummers.

Mogelijkheden

Regionale nummers

  • Enkelvoudig nummer : 012-34567890
  • Nummerblok 10 : 012-34567890 – 012-34567899
  • Nummerblok 100 : 012-34567800 – 012-34567899

Nationale nummers

  • Enkelvoudig nummer : 085-1234567
  • Nummerblok 10 : 085-1234560 – 085-1234569
  • Nummerblok 100 : 085-1234500 – 085-1234599

Internationale nummers

Een virtuele vestiging in het buitenland is zeer makkelijk te realiseren met Hosted VoIP. Hoe makkelijk is het voor buitenlandse klanten om een lokaal nummer te bellen? Je beantwoord het gesprek eenvoudigweg vanaf uw kantoor in Nederland of uw buitenlandse vestiging. Fieber kan eenvoudig uw vestigingen in Europa aansluiten en een groot deel van de wereld.

Vast Mobiel Integratie

Door middel van vast-mobiel integratie kan je eenvoudig het vaste telefoonnummer koppelen aan je mobiel zonder doorschakel kosten. Alle functionaliteiten van de hosted-voip centrale zijn ook op mobiel beschikbaar.

Totale vrijheid! Of je ervoor kiest om een VoIP telefoon via ons aan te schaffen, je bestaande VoIP toestellen wilt blijven gebruiken of VoIP telefoons aanschaft via een andere partij, het is allemaal mogelijk op onze FAQ kunt voor de meeste toestellen de juiste instellingen terugvinden, en kom je er toch niet uit, onze nerds helpen je graag het toestel gebruiksklaar te maken.

3CX Telefooncentrale

3cx telefooncentrale hosted

Besparen

Bespaar direct op je factuur. Je belt al vanaf 2 cent per minuut naar vaste nummers in Nederland. Alle tarieven vind je hier
Makkelijk bellen vanuit elke vaste telefoon, pc, laptop én smartphone.
Dit is een handige telefooncentralefunctie, vooral voor werknemers die regelmatig weg zijn van kantoor en ook onderweg nog telefoontjes willen kunnen ontvangen. Ze kunnen dan hun telefoon zo instellen dat die automatisch naar een ander nummer doorverwijst, bijvoorbeeld naar hun mobiele telefoon. Dat heeft een aantal voordelen: de klant krijgt het mobiele nummer van de werknemer niet te zien, en het bedrijf zelf hoeft niet constant rekening te houden met veranderende telefoonnummers.

3CX

De complete VoIP telefooncentrale.

Zakelijke telefonie is de levensader van elk ondernemend bedrijf. 3CX is in de wereld van VoIP dé hosted telefonieoplossing uit de cloud, waarmee ondernemers hun bedrijfscommunicatie optimaal op orde brengen. Medewerkers die altijd, overal én vanuit de vaste telefoon, PC, laptop of smartphone kunnen bellen worden onderdeel van een optimaal bereikbare organisatie. Met een zeer veel functionaliteiten plaatst 3CX telefonie in het hart van de organisatie voor een vaste prijs per maand.

hosted voip centrale

Vragen? Bel 088- 25 50 100 óf     Xelion telefonie

hosted voip of eigen centrale

Overstappen

eenvoudig en ongecompliceerd

Overstappen met uw huidige telefonie naar de cloud is eenvoudig en ongecompliceerd. De installatie is snel, en een Fieber implementatie specialist zal zorgen voor een soepele overgang van uw medewerkers, vestigingen en systemen. Uw account manager helpt u bepalen hoeveel gebruikers en IP-telefoons uw bedrijf nodig heeft. Gebruik uw bestaande IP-telefoons of maak gebruik van een Fieber bruikleen toestel, tegen betaalbare prijzen. U kunt ook uw pc’s en smartphones verbinden met de gratis Fieber oplossingen.

Als u wilt kan uw account manager u helpen met het overzetten van bestaande telefoonnummers, of u bestelt nieuwe nummers passend bij uw bedrijf. Toestellen welke u bestelt ontvangt u de volgende dag volledig geconfigureerd en klaar voor gebruik.

Wanneer u voor het eerst inlogt vindt u uw instellingen terug en kunt u zelf direct verder aanpassen naar uw wensen. Als uw bedrijf groeit, kunt u eenvoudig nieuwe gebruikers, groepen, en een telefoon toe te voegen.

Features

Standaard bij Hosted 3CX

Zelfs met een fulltime secretaresse die je telefoon opneemt, is het niet altijd mogelijk om iedereen direct te woord te staan. Daarom is een keuzemenu van belang: hiermee krijgen bellers direct de juiste informatie en krijg jij eventuele voicemailberichten doorgestuurd. Zo mis je nooit per ongeluk een belangrijk gesprek.
Wil je dat er meerdere telefoons rinkelen als er een gesprek binnenkomt? Of eerst op de ene afdeling en hierna op de volgende? Met Hosted VoIP stel je dit eenvoudig in met belgroepen in je belplan.
Is je VoIP-telefoon of centrale niet te bereiken, dan schakelt het systeem automatisch door naar een fallback-nummer. Dit kunnen één of meerdere vaste of mobiele telefoonnummers zijn. .
Jouw openingstijden stel je eenvoudig zelf in! Afhankelijk van het tijdstip van het gesprek volgt het systeem een, door jou aangemaakt, belplan. In het weekend gaat het gesprek bijvoorbeeld naar Voicemail of naar een mobiel nummer.
Met een welkomsttekst kom je meteen professioneler over bij de klant. Het eerste dat de beller hoort is een welkomsttekst, zoals bijvoorbeeld “welkom bij schoenmakerij De Leest”.
Je telefoon doorschakelen naar mobiel is bij Fieber een van de vele gratis mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld ook gebeld worden op een andere werkplek met een vast toestel of zelfs op je tablet als je dat wilt.
Een antwoordapparaat is handig buiten openingstijden of als iedereen in gesprek is. De beller kan hier een bericht achterlaten.
Met één muisklik een telefoonnummer bellen vanuit je Outlook contacten of vanuit je browser? Met Click to Dial van Fieber kan het!
Ontvang je voicemailberichten in je e-mailbox. En luister ze af op je mobiel of computer.
Met een wachtrij kun je de piekdrukte van bellers opvangen. De beller krijgt een boodschap te horen. Zodra er iemand vrij is, wordt de beller automatisch doorverbonden naar een vrije medewerker.
Een speciale klant voorrang geven? Klanten uit een bepaalde regio uit laten komen op de juiste vestiging? Dit is standaard mogelijk met nummerherkenning.
Zelf bepalen welke wachtmuziek jouw bedrijf laat horen? Eenvoudig een mp3 toevoegen naar keuze, of een melding laten horen tijdens de wachtmuziek? Het is een van de vele standaard functionaliteiten van Hosted VoIP. We bieden onze klanten zelfs keuze uit 77 soorten wachtmuziekjes!
Werkt jouw organisatie landelijk en niet regiogebonden? Kies dan voor een 085-nummer of een 088nummerblok.
Dit is een handige telefooncentralefunctie, vooral voor werknemers die regelmatig op verschillende kantoorlocaties werken. Hotdesking wil zeggen, het (tijdelijk) doorzetten van een telefoonaansluiting naar een ander toestel. Handig als je meerdere locaties hebt of regelmatig thuis werkt.
Met deze functie krijgt iedere telefoon binnen je netwerk een eigen nummer, waardoor klanten direct naar de persoon kunnen bellen die ze nodig hebben. Dit bespaart niet alleen de klanten tijd en frustratie, het zorgt er ook voor dat er minder telefoontjes via de klantenservice hoeven te gaan – zodat ook zij meer tijd overhouden om aan nuttigere zaken te besteden.
Deze functie is één van de kernfunctionaliteiten van een hosted telefooncentrale: dit maakt een VoIP-systeem bij uitstek geschikt voor zakelijk gebruik. Extension dialing zorgt er simpel gezegd voor dat je medewerkers met een nummer van drie of vier cijfers kunt bellen.
Als werknemers hun telefoons aan hun eigen wensen aan willen passen, bijvoorbeeld door de werking van bepaalde knoppen aan te passen, zijn daar geen ingewikkelde ICT-trucjes voor nodig. Met autoprovisioning zijn een paar simpele klikjes in de portal voldoende.
Disaster recovery is één van de essentieelste voordelen van hosted telefooncentrale services. Als je onderneming door brand, overstromingen of andere calamiteiten beïnvloed is, kun je met hosted services eenvoudig naar een andere locatie verplaatsen. En als je telefoons ook verwoest zijn, werkt je voicemail nog steeds, zodat telefoontjes nog altijd worden doorgeschakeld naar bijvoorbeeld je mobiel. Daarmee wordt het een stuk makkelijker om een draaiboek voor noodgevallen op te zetten!
Je kunt er voor kiezen om al je gesprekken op te nemen met Call recording. Dit is bijvoorbeeld handig voor meldkamers, financiële instellingen of callcenters.