Voor het verkoopkantoor in Joure zijn wij op zoek naar gemotiveerde callcenter medewerkers. Je bent hierbij de belangrijkste schakel tussen Fieber en de potentiële klant en legt de basis voor nieuwe verkopen.

Wat ga jij doen?

Het bellen van bestaande en nieuwe klanten om onze internet, telefonie en cloudoplossingen te verkopen. Hierbij ga je de klant adviseren en uiteindelijk het beste passende aanbieden. Het gaat dus om een commerciële functie, waarbij je met targets werkt. Voor je begint met bellen krijg je een uitgebreide training waarbij je toelichting krijgt op de belscripts, onze aanpak en voorbeelden, maar daarna ga je al snel zelf aan de slag. Je leert het immers pas door te doen! Je houdt je bezig met:

  • Telefonische acquisitie met behulp van een belscript
  • Maatwerk advies
  • Het onderhouden van klantcontact
  • Het opvolgen van marketingacties

Over Fieber

Fieber is in korte tijd uitgegroeid tot één van de toonaangevende aanbieders van internet (met een focus op glasvezel) en cloud diensten. De klanten zijn voornamelijk MKB bedrijven door het hele land, maar ook grote (inter)nationale bedrijven weten ons inmiddels goed te vinden. Klanten van ons zijn misschien de bakker of kapsalon in jouw woonplaats, maar ook Philips Lighting, Doppio Espresso, BAM en Pricewise.

Onder het motto ‘grote oplossingen voor kleine ondernemingen’ helpt Fieber ondernemers door snel internet te combineren met laagdrempelige IT en telecom oplossingen. We willen verrassen met gebruiksgemak, een top service en met de mogelijkheid om de diensten zonder IT kennis op een eenvoudige manier zelf te kunnen inrichten of aanpassen.

Het succes van Fieber valt op. Vorig jaar werden we 17e in de Deloitte lijst van snelst groeiende Tech bedrijven. Daarnaast zijn we ook opgenomen in de Sprout Challenger50 lijst met 50 meest uitdagende en innovatieve bedrijven. Kortom: een innovatief en uitdagend bedrijf waar toekomst in zit!

Jouw profiel:

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau
  • Je bent commercieel en resultaatgericht
  • Beheersing van de Nederlandse taal goed in woord en geschrift
  • Je bent communicatief vaardig en klantgericht
  • Callcenter ervaring en ervaring en kennis van ICT is niet vereist, een goede inzet wél!
  • Als persoon ben je klant- en servicegericht, optimistisch, overtuigend en zelfverzekerd

Wat wij bieden

  • Een leuke en informele werksfeer
  • Goede trainingen en begeleiding zodat je succesvol kan zijn in je werkzaamheden.
  • Diverse doorgroeimogelijkheden
  • Flexibiliteit, je kunt zelf aangeven wanneer je wilt werken
  • Werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur
  • Zowel parttime als fulltime inzet mogelijk
  • Een goed salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede bonusstructuur
  • Een organisatie met uitdagende doelen waar hard gewerkt wordt, maar waar ook tijd is voor plezier tijdens het werk. Successen vieren we graag samen!

Heb je interesse in deze functie? Solliciteer dan direct. Bel of mail voor meer informatie naar: Martin Hoekstra 088-2550133 / sales@fieber.nl en wie weet heb jij straks een nieuwe uitdaging!