Zendesk is op het web gebaseerde software voor een betere klantenservice. Met Zendesk kan je je klanten (zowel interne als externe klanten) eenvoudig via verschillende methoden support bieden, waaronder via e-mail, telefoon, chatsessies, het web en sociale media.

Tickets:

er valt niets tussen wal en schip
Centraliseer al je klantgesprekken, zodat niets wordt genegeerd en alles vanaf één locatie doorzoekbaar is. Of je klanten nu via e-mail, de telefoon of een chatsessie contact met u opnemen, je kunt alle gesprekken vanuit één systeem beheren.

zendesk

Kennisbank:

help klanten zichzelf te helpen
Geef klanten de middelen in handen om snel antwoorden te vinden in een doorzoekbare kennisbank. Zendesk fungeert als host, maar de kennisbank is eenvoudig aan te passen aan je eigen merk en vormgeving. Breid het bereik van je community uit door je klanten in de gelegenheid te stellen artikelen, ideeën en vragen te delen via hun favoriete sociale netwerken.

Chatten:

geef je merk een stem
Bouw betekenisvolle relaties door via live chatsessies met klanten te praten. Voeg eenvoudig een chatwidget met jouw merk toe aan je website en verhoog de productiviteit van je support en klanttevredenheid. Als een bezoeker op je website komt, weet je wie dat is en welke pagina’s die bekijkt.

Rapportage:

meten is weten
Verbeter je supportorganisatie door de prestaties van je team en teamleden, evenals trends bij klanten effectief te meten. De uitgebreide rapportage- en analysetools bestaan uit meer dan 20 kant-en-klare, volledig aanpasbare rapporten en dashboards.

Bedrijfsregels:

verbeter reactietijden met automatiseringen
Verhoog productiviteit door bedrijfsregels te automatiseren en vooraf bepaalde reacties op veelgestelde vragen op te stellen. Identificeer en reageer snel op problemen die een hoge prioriteit hebben dankzij aanpasbare ticketweergaven.

Beveiliging:

je gegevens zijn privé en veilig
De op het web gebaseerde software van Zendesk wordt op meerdere niveaus beveiligd door moderne beveiligingsservices. Zoals fysieke beveiliging, beveiliging van de infrastructuur en toepassingsbeveiliging. Zendesk-servers worden gehost in de best beveiligde datacenters met Tier III certificering.

Mobiel:

support vanaf elke locatie
De klantenservice stopt niet als je jouw bureau verlaat. Zendesk biedt eigen apps voor uw favoriete mobiele apparaten, zodat je real-time meldingen kunt ontvangen, tickets kunt bekijken en erop kunt reageren. Zo kan je continu service bieden aan je klant.

Integraties:

koppel Zendesk aan andere bedrijfssystemen
Geef je supportteam meer contextinformatie door je Zendesk aan meer dan 100 integraties te koppelen. Zoals Salesforce, Google Analytics en SurveyMonkey. Bouw je eigen toepassingsuitbreiding met de open API.