Contact Connect:

CRM gekoppeld met VoIP

Contact Connect maakt het mogelijk je Hosted VoIP abonnement te koppelen met je CRM- of ERP-pakket of contactendatabase en biedt tevens de mogelijkheid om uitgaande gesprekken op te zetten door middel van click-to-dial en select-to-dial. Na het installeren van de lokale client op je computer of laptop worden inkomende gesprekken herkend en, zodra het telefoonnummer van de beller in je CRM-, ERP-pakket of outlook database voorkomt, samen met de naam en bedrijfsnaam in een notificatie getoond. Door op de notificatie te klikken opent direct de juiste klantenkaart binnen je CRM- of ERP-applicatie.

 

Vragen? Bel 088- 25 50 100 óf     CRM koppelen met VoIP

Overzicht te koppelen CRM systemen

Contact Connect wordt aangeboden in twee varianten, te weten Contact Connect en Contact Connect Advanced. De standaard versie van Contact Connect is een gratis onderdeel van Hosted VoIP en is voor Hosted VoIP gebruikers direct te gebruiken nadat de Contact Connect Client is gedownload en geïnstalleerd. Contact Connect Advanced wordt aangeboden als add-on op Hosted VoIP en is alleen in combinatie met Hosted VoIP te gebruiken.

De volgende applicaties beschikken over de functionaliteiten om te kunnen koppelen met Contact Connect Advanced:

2db software CarIT CRM Efficy CRM Kbrelatie Online CRM
4CIS CRM Software Carma EGroupware CRM KeDo OpenERP
7T CRM CAS CRM Elements KING OpusFlow CRM
Abacus CRM CAS genesisWorld EniacBS KlantExpert Oracle CRM On Demand
ABCrm Center1 CRM Epicor Kocon Oracle Enterprise One
Accensys CRM Central Station Epiphany/SSA CRM KRATZ C-Factor CRM Suite Oracle Fusion
Access Centric Eprisa Lawson M3 Oracle PeopleSoft
AccountView ChainWise EsiCRM (Pluriform) Legrand CRM Oracle Right Now
ACT! 2012 Charibase EveryWare CRM Lexter.crm ORCA
ADAPT! Chess-direct Evologistics Lift Verkoop OrderFlow
Adastra Chordiant Exact Globe Logic4 CRM OVAS Connect
Adecon Manager Cincom Exact Online Logicworks CRM Panta
Adressen Beheer Systeem CISTEM Exact Synergy Enterprise Maex Panter cti
AdreZ ClientOffice Exquise Magic4Business CRM PerfectView
AFAS Online ClientProof Fescalo Online Business Software Magister Phronesyss
AFAS Profit CRM Clix CRM FileLinx CRM Magma Plain Synergy
AGP Installware Cluen Encore FileMaker Pro Mamut Plan-de-CAMpagne
AGP Projects ComLogic FinanceXperience Manyware Pluriform Software
AGP Rent Commence Flex.CRM Maxcredible PortalCMS
AGP Trade Commoda CRM FleXad Relaties Maximizer CRM Portima AS/Web
Alexion CRM Compenda CRM Flexcom MD-Relatie Prodin
AllianceEnterpris Connection CRM Flexinet Medicom Promatie
All-in-One ConnectX Focus CRM Micros RAS Provider
AllinOneSoftware Contact Beheer Glovia Microsoft Dynamics AX PSIpenta industry
Alure ContactManager GoldMine Microsoft Dynamics CRM PSU Relatiebeheer
Amadeus CRM Corpex CRM/ERP Software Green Sales Microsoft Dynamics CRM Online QAD Enterprise Applications
Amadeus Travel Agency software Covide CRM Groupwise Microsoft Dynamics NAV RADAR CRM
AMF2000+ CRM Assistant GT-X Microsoft Outlook Realworks
Amyyon Casemanager CRM Central HEAT MicroStrategy 9 Reflex Systems
ANVA CRM in de wolken HTA Manager MijnCRM Relatie/Q
Appenta CRMoffice Hybrid SaaS Online CRM Mijnklantensysteem Relatiebeheer
Appenta CRM CRMpro IBM Notes 9 MKB-CRM RelationManager
Applix CRM-Relatiebeheer iConnect Morphis ProcessRunner RelaX!
Aprofit CS Wholesale IFS Applications MX CRM Retail Pro
Archie CTB CRM i-globe My Companion RFX-CRM
Archifact Cygnus In2CRM mySAP CRM Ridder IQ
AS400 Data Outlet Info@ccess MySolution FLEX Ridder R8
Ascensio Databalk InfoMan Navision rmLITE
AssuPortal Datadirk Infor CRM ERP LN NCCW BIS NOA Sage CRM
Athena Online DATEV Infor ERP Visual NCCW First NOA SalesAlliance
AusVantage CRM Davilex Infor Evolution Netsuite ERP Salesforce.com
Avenade ERP MS Dynamics AX DBFACTw Infor ION New Day at Work SalesLogix
Axxerion DBS Business Solutions InfoSphere CRM NICE SalesManager CRM
Azor Delta Developer Insight Marketing Software Nocore SalesXS
Baan4 DEVEX CRM InstallWorks Notarieel Informatie Systeem SAP Business All-in-One
B-CRM Dexton iSales Insusoft Oculus CRM SAP Business All-in-One – mYuice
Blue DIAS CRM INTRAC Dynamics CRM OFB CRM / ERP SAP Business All-in-One it.manufacturing
Booware Relatie DigiDoc Inventive Power Software Offective SAP Business One
BPA CRM DigitalTailor i-PASO Office Management Applicatie SAP Customer on Demand
BrixCRM Direct Manager IRIScrm Office365 (Outlook 2013) SAP HANA
BundleBit Downdijk backoffice CRM Isah Business Software OfficeDo ScopeCRM
Business Contact Manager EAM IT Factory OfficialDesk Secundo
Business Intelligence EASI BS CRM ItsClean OGP Model Selligent CRM
Business Navigator EasyFlex IZM Olstand CRM Sennce Agera
BusinessBase easyRelatie Jeeves Universal Omnivers ServiceAlliance
Carerix Recruitment Edition eBusiness Streams Jurisoft OneDirect Simplex
ShowBiz CRM Splendid CRM SuperOffice Web TeamForce CRM.Web Tracer CRM
Siebel CRM STATISTICA SuperOffice Windows Teleroute TRADIUM Business Software
SmartStudio R2 STB CRM Supply Chain CRM Time Trias Uffizi
Sofon Steps Business Solution Syntess Tobit Trimergo Software
Softlution Frontoffice SugarCRM Opensource System One TOPdesk-CRM TvdMast CRM
SpinOffice CRM SuperOffice CRM Online Teambase TopInfo Unibase CRM
Unit4 vTiger WinRIS Workanizr CRM Visma ProjectAdministratie
UNIT4 Multivers Online WarehousePro WinTax XsDesktop Voffice
update.revolution webCRM WinVis Yes-co WhiteWorks
Visma Groothandel WebHIS WIZZkit Zoho CRM WocasX
Wocas4All Windex Communication Centre ShareLock

Minimale systeemeisen

Contact Connect werkt middels een locale client op de computer of laptop van de eindgebruiker. Hierdoor is de juiste werking van Contact Connect mede afhankelijk van de hardware en softwarespecificaties van het apparaat waarop de software is geïnstalleerd. De volgende systeemspecificaties zijn de minimale systeemspecificaties voor een correcte werking van Contact Connect:

  • Microsoft Windows Vista, of nieuwer;
  • 800 MHz 32-bits (x86) of 64-bits (x64) processor;
  • 512 MB systeemgeheugen;
  • Internettoegang;
  • 100 Mb beschikbare schijfruimte;