Contact Connect:

CRM gekoppeld met VoIP

Contact Connect maakt het mogelijk je Hosted VoIP abonnement te koppelen met je CRM- of ERP-pakket of contactendatabase en biedt tevens de mogelijkheid om uitgaande gesprekken op te zetten door middel van click-to-dial en select-to-dial. Na het installeren van de lokale client op je computer of laptop worden inkomende gesprekken herkend en, zodra het telefoonnummer van de beller in je CRM-, ERP-pakket of outlook database voorkomt, samen met de naam en bedrijfsnaam in een notificatie getoond. Door op de notificatie te klikken opent direct de juiste klantenkaart binnen je CRM- of ERP-applicatie.

 

Vragen? Bel 088- 25 50 100 óf     CRM koppelen met VoIP

Overzicht te koppelen CRM systemen

Contact Connect wordt aangeboden in twee varianten, te weten Contact Connect en Contact Connect Advanced. De standaard versie van Contact Connect is een gratis onderdeel van Hosted VoIP en is voor Hosted VoIP gebruikers direct te gebruiken nadat de Contact Connect Client is gedownload en geïnstalleerd. Contact Connect Advanced wordt aangeboden als add-on op Hosted VoIP en is alleen in combinatie met Hosted VoIP te gebruiken.

De volgende applicaties beschikken over de functionaliteiten om te kunnen koppelen met Contact Connect Advanced:

2db software Cincom Focus CRM MX CRM SAP Business All-in-One
4CIS CRM Software CISTEM Glovia My Companion SAP Business All-in-One – mYuice
7T CRM ClientOffice GoldMine mySAP CRM SAP Business All-in-One it.manufacturing
Abacus CRM ClientProof Green Sales MySolution FLEX SAP Business One
ABCrm Clix CRM Groupwise Navision SAP Customer on Demand
Accensys CRM Cluen Encore GT-X NCCW BIS NOA SAP HANA
Access ComLogic HEAT NCCW First NOA ScopeCRM
AccountView Commence HTA Manager Netsuite ERP Secundo
ACT! 2012 Commoda CRM Hybrid SaaS Online CRM New Day at Work Selligent CRM
ADAPT! Compenda CRM i-globe NICE Sennce Agera
Adastra Connection CRM i-PASO Nocore ServiceAlliance
Adecon Manager ConnectX IBM Notes 9 Notarieel Informatie Systeem ShareLock
Adressen Beheer Systeem Contact Beheer iConnect Oculus CRM ShowBiz CRM
AdreZ ContactManager IFS Applications OFB CRM / ERP Siebel CRM
AFAS Online Corpex CRM/ERP Software In2CRM Offective Simplex
AFAS Profit CRM Covide CRM Info@ccess Office Management Applicatie SmartStudio R2
AGP Installware CRM Assistant InfoMan Office365 (Outlook 2013) Sofon
AGP Projects CRM Central Infor CRM ERP LN OfficeDo Softlution Frontoffice
AGP Rent CRM in de wolken Infor ERP Visual OfficialDesk SpinOffice CRM
AGP Trade CRM-Relatiebeheer Infor Evolution OGP Model Splendid CRM
Alexion CRM CRMoffice Infor ION Olstand CRM STATISTICA
All-in-One CRMpro InfoSphere CRM Omnivers STB CRM
AllianceEnterpris CS Wholesale Insight Marketing Software OneDirect Steps Business Solution
AllinOneSoftware CTB CRM InstallWorks Online CRM SugarCRM Opensource
Alure Cygnus Insusoft OpenERP SuperOffice CRM Online
Amadeus CRM Data Outlet INTRAC Dynamics CRM OpusFlow CRM SuperOffice Web
Amadeus Travel Agency software Databalk Inventive Power Software Oracle CRM On Demand SuperOffice Windows
AMF2000+ Datadirk IRIScrm Oracle Enterprise One Supply Chain CRM
Amyyon Casemanager DATEV Isah Business Software Oracle Fusion Syntess
ANVA Davilex IT Factory Oracle PeopleSoft System One
Appenta DBFACTw ItsClean Oracle Right Now Teambase
Appenta CRM DBS Business Solutions IZM ORCA TeamForce CRM.Web
Applix Delta Developer Jeeves Universal OrderFlow Teleroute
Aprofit DEVEX CRM Jurisoft OVAS Connect Time
Archie Dexton iSales Kbrelatie Panta Tobit
Archifact DIAS CRM KeDo Panter cti TOPdesk-CRM
AS400 DigiDoc KING PerfectView TopInfo
Ascensio DigitalTailor KlantExpert Phronesyss Tracer CRM
AssuPortal Direct Manager Kocon Plain Synergy TRADIUM Business Software
Athena Online Downdijk backoffice CRM KRATZ C-Factor CRM Suite Plan-de-CAMpagne Trias Uffizi
AusVantage CRM EAM Lawson M3 Pluriform Software Trimergo Software
Avenade ERP MS Dynamics AX EASI BS CRM Legrand CRM PortalCMS TvdMast CRM
Axxerion EasyFlex Lexter.crm Portima AS/Web Unibase CRM
Azor easyRelatie Lift Verkoop Prodin Unit4
B-CRM eBusiness Streams Logic4 CRM Promatie UNIT4 Multivers Online
Baan4 Efficy CRM Logicworks CRM Provider update.revolution
Blue EGroupware CRM Maex PSIpenta industry Visma Groothandel
Booware Relatie Elements Magic4Business CRM PSU Relatiebeheer Visma ProjectAdministratie
BPA CRM EniacBS Magister QAD Enterprise Applications Voffice
BrixCRM Epicor Magma RADAR CRM vTiger
BundleBit Epiphany/SSA CRM Mamut Realworks WarehousePro
Business Contact Manager Eprisa Manyware Reflex Systems webCRM
Business Intelligence EsiCRM (Pluriform) Maxcredible Relatie/Q WebHIS
Business Navigator EveryWare CRM Maximizer CRM Relatiebeheer WhiteWorks
BusinessBase Evologistics MD-Relatie RelationManager Windex Communication Centre
Carerix Recruitment Edition Exact Globe Medicom RelaX! WinRIS
CarIT CRM Exact Online Micros RAS Retail Pro WinTax
Carma Exact Synergy Enterprise Microsoft Dynamics AX RFX-CRM WinVis
CAS CRM Exquise Microsoft Dynamics CRM Ridder IQ WIZZkit
CAS genesisWorld Fescalo Online Business Software Microsoft Dynamics CRM Online Ridder R8 Wocas4All
Center1 CRM FileLinx CRM Microsoft Dynamics NAV rmLITE WocasX
Central Station FileMaker Pro Microsoft Outlook Sage CRM Workanizr CRM
Centric FinanceXperience MicroStrategy 9 SalesAlliance XsDesktop
ChainWise Flex.CRM MijnCRM Salesforce.com Yes-co
Charibase FleXad Relaties Mijnklantensysteem SalesLogix Zoho CRM
Chess-direct Flexcom MKB-CRM SalesManager CRM
Chordiant Flexinet Morphis ProcessRunner SalesXS

Minimale systeemeisen

Contact Connect werkt middels een locale client op de computer of laptop van de eindgebruiker. Hierdoor is de juiste werking van Contact Connect mede afhankelijk van de hardware en softwarespecificaties van het apparaat waarop de software is geïnstalleerd. De volgende systeemspecificaties zijn de minimale systeemspecificaties voor een correcte werking van Contact Connect:

  • Microsoft Windows Vista, of nieuwer;
  • 800 MHz 32-bits (x86) of 64-bits (x64) processor;
  • 512 MB systeemgeheugen;
  • Internettoegang;
  • 100 Mb beschikbare schijfruimte;