Een aantal vragen die je beantwoordt met het belplan

Keuzemenu
 
Welke keuzes kunnen mensen kiezen en naar welk nummer worden ze gerouteerd?
Openingstijden
 
Wat gebeurt er na openingstijd met de inkomende gesprekken?
Belgroepen
 
Heb je verschillende afdelingen en welke collega’s horen bij welke afdeling?

Maak met behulp van ons gratis template een gebruiksvriendelijk telefoonmenu voor de beste klantervaring. Gebruik dit digitale invulformulier en vul schematisch in hoe binnenkomende oproepen door jouw telefoonsysteem afgehandeld worden. 





Gebruik dit formulier als richtlijn voor jouw zakelijke telefonie belplan. Vragen over het document? In dit artikel vind je uitleg per stap. Maar natuurlijk kun je ons ook altijd bellen via 088 – 25 50 101.

VoIP beheren: hoe werkt het?

Als je klant wordt van Fieber dan krijg je een inlognaam en wachtwoord voor je eigen beheeromgeving. Daar kun je alles precies zo instellen hoe jij het wilt hebben. Natuurlijk helpen wij je om hier wegwijs in te worden. Maar met het downloadsjabloon maak je het ons én jezelf een stuk eenvoudiger. Bovendien houd je het hiermee overzichtelijk.
In de beheeromgeving kun je aan de hand van de telefoonboom aangeven wat er moet gebeuren op het moment dat iemand je belt. Ook kun je realtime statistieken inzien van je bereikbaarheid en maak je bijvoorbeeld heel gemakkelijk een doorschakeling naar je mobiele nummer. Alle functies van de traditionele telefooncentrale, en nog veel meer!
Start vandaag nog met het maken van jouw telefoonboom!
© Copyright 2017, Fieber

Maak met behulp van ons gratis e-book een gebruiksvriendelijk telefoonmenu voor de beste klantervaring.

Gratis E-Book belplan 

Gratis E-book

1

2

3