Met QBOARD heb je in één oogopslag zicht op wachtrijen binnen je organisatie. Ideaal om binnen een afdeling op een groot scherm te tonen, zodat je exact weet welke medewerkers zijn aangemeld, in gesprek zijn en hoeveel gesprekken er in de wachtrij hebben plaatsgenomen.

QBOARD is standaard en kosteloos beschikbaar voor elke Hosted VOIP-gebruiker. Bestel hier jou Hosted VOIP inclusief alle functies. Hoe het werkt? Check gauw onderstaande afbeeldingen met informatie en/of download de Q BOARD-gebruikershandleiding voor meer informatie.

Met Q BOARD kun je via instellingen de wachtrijen opgeven welke getoond worden in het overzicht. Onder deze wachtrij zie je exact welke medewerkers er zijn aangemeld en wel/niet in gesprek zijn. De kleuren van de wachtrijen corresponderen met de drukte van een wachtrij. Zo kun je bijvoorbeeld via instellingen opgeven dat de wachtrij geel moet kleuren indien >50% van de medewerkers in gesprek zijn en rood wanneer alle medewerkers in gesprek zijn. Indien deze rood is zie je onderin een getal staan hoeveel bellers er in de wachtrij hebben plaatsgenomen en hoe lang de langst wachtende hierin zit.

Via Queue Select kun je opgeven welke wachtrijen je wilt tonen  en via Settings kun je aangeven op hoeveel % de wachtrij geel of rood moet tonen, aangeven of je het totaalaantal gesprekken in de wachtrij wilt tonen als getal (zie afbeelding hierboven) of in detail per beller en kun je daarnaast opgeven na hoeveel seconden de tegel van de beller in de wachtrij rood moet kleuren.

Hieronder tref je een overzicht van de Q Board-functies:

  • Optimaal overzicht van 3 wachtrijen, tot een maximum van 5 wachtrijen per Q Board.
  • Op elk moment de getoonde wachtrijen wijzigen door andere wachtrijen te selecteren.
  • Overzicht van gebruikers.
  • Een overzicht van de nummers of personen die in de wacht staan inclusief de wachttijd.
  • Overzicht wanneer een persoon te lang in de wacht staat of wanneer er niet is opgenomen (kleur verandert naar rood).
  • Overzicht van het aantal gebruikers die in gesprek zijn.
  • De optie om aan te geven wanneer er bijgeschakeld moet worden door de wachtrijkleur te veranderen naar rood.
  • De combinatie van Q Board en Call Manager add-ons zorgt voor nog meer flexibiliteit. Via de Call Manager kun je snel en gemakkelijk op een wachtrij inspringen zodat de oproepen direct ontvangt.

Lees voor meer informatie de gebruikershandleiding.