WhatsApp voor Bedrijven

Communiceer met je klanten op de manier dat voor hen het prettigste
werkt. Beheer je chats via een browser, stel automatische berichten
in en stuur je zakelijke telefoonnummer mee. Daarnaast is WhatsApp
voor bedrijven de perfecte aanvulling op je telefooncentrale!

Start nu

WhatsApp voor Bedrijven - Snelle antwoorden

 

Wat is WhatsApp for Business?

Met WhatsApp Business kunnen middelgrote en grote bedrijven communiceren met klanten over de hele wereld. Gebruik WhatsApp om op een snelle, veilige, betrouwbare en laagdrempelige manier contact te onderhouden met je klanten.

De perfecte aanvulling op je telefooncentrale

WhatsApp for Business is de perfecte aanvulling op je telefooncentrale. Naast dat je telefonisch bereikbaar bent, kunnen je klanten je ook via WhatsApp benaderen. Grote kans dat je klanten hier al dagelijks gebruik maken! Laat je huidige systemen voor je werken en verstuur geautomatiseerde berichten zoals een afspraakbevestiging of een herinnering.

Vragen? Bel ons gerust: 088 – 2550102

Kies voor WhatsApp voor Bedrijven

 

Wij geven 8 redenen

Start nu met WhatsApp voor Bedrijven

ZORG DAT JE WORDT GEZIEN!

WhatsApp voor Bedrijven Bedrijfsprofiel

Creëer een bedrijfsprofiel met handige informatie voor uw klanten, zoals uw adres, een omschrijving van uw bedrijf, e-mailadres en website.

WhatsApp voor Bedrijven - Bedrijfsprofiel

WhatsApp voor Bedrijven - Snelle antwoorden

MEER BERICHTEN, MINDER WERK

Snelle antwoorden

Met snelle berichten kun je veelvuldig verzonden berichten bewaren en hergebruiken. Zo beantwoord je veelgestelde vragen in een oogwenk.

AUTOMATISCH ANTWOORD

Automatische berichten

Stel een afwezigheidsbericht in wanneer je je klanten niet kunt beantwoorden. Zo weten je klanten wanneer ze een bericht kunnen verwachten. Je kunt ook een begroeting instellen om je klanten kennis te laten maken met je bedrijf.

WhatsApp voor Bedrijven - Automatische beantwoorden

WhatsApp voor Bedrijven - Labels

BLIJF GEORGANISEERD

WhatsApp voor Bedrijven Labels

Organiseer je contacten of chats met labels zodat je ze makkelijk kunt vinden.

Vragen? Bel ons gerust: 088 – 2550102

  • Nieuw WhatsApp voor Bedrijven

NIEUW: WhatsApp voor Bedrijven

08:00|Reacties uitgeschakeld voor NIEUW: WhatsApp voor Bedrijven

Met WhatsApp voor Bedrijven is het nu nog makkelijker om contact te hebben met je klanten. Je hebt hiermee de meest gebruikte particuliere chatdienst tot je beschikking speciaal voor zakelijk gebruik! Ten opzichte van [...]

  • SD-WAN internet verbinding

Callcenter Dashboard: volg de prestaties van je team!

09:00|Reacties uitgeschakeld voor Callcenter Dashboard: volg de prestaties van je team!

Met een callcenter dashboard kun je de prestaties van je team te volgen. Met deze handige tool heb jij de controle over wat er gebeurt! Een lange wachtrij? Voeg snel agents toe! Heb [...]

Belgegevens opvragen. Hoe doe ik dit?

12:00|Reacties uitgeschakeld voor Belgegevens opvragen. Hoe doe ik dit?

Een maandelijks terugkerende kostenpost is telefonie. Of dit nu zakelijke vaste telefonie is of zakelijke mobiele telefonie, als je belt, worden er belgegevens opgeslagen. Maar waar betaal je nu precies voor? Je kan heel eenvoudig [...]

  • Een telefooncentrale omzetten naar mobiel

Een telefooncentrale omzetten naar mobiel

12:00|Reacties uitgeschakeld voor Een telefooncentrale omzetten naar mobiel

Heb jij nog een telefooncentrale staan? Dan weet je vast al dat KPN per september 2019 stopt met het aanbieden van ISDN. Wij hebben een mooie oplossing voor je zodat jij gewoon gebruik kunt blijven [...]

  • KPN nummerportering

Overstappen van KPN wordt nog gemakkelijker

11:08|Reacties uitgeschakeld voor Overstappen van KPN wordt nog gemakkelijker

KPN nummerportering, de kosten zijn onnodig hoog gehouden. Daardoor moesten ondernemers onnodig veel betalen bij een overstap. Dit betekent dat jij als ondernemer nu nog goedkoper kunt overstappen naar een andere provider. Wil jij Hosted [...]

  • Hoe voer ik zelf wijzigingen door in mijn Broadsoft telefooncentrale

Hoe voer ik zelf wijzigingen door in mijn Broadsoft telefooncentrale?

14:20|Reacties uitgeschakeld voor Hoe voer ik zelf wijzigingen door in mijn Broadsoft telefooncentrale?

Een telefooncentrale in de cloud is dé oplossing voor veel organisaties. Zo ben je bereikbaar voor je klanten en kan je inkomende gesprekken via een keuzemenu eenvoudig naar de juiste persoon of afdeling sturen. [...]